5 STROKOVNJAKOV DIGITALNEGA MARKETINGA NA ENEM MESTU

Kako biti uspešen na spletu v letu 2019?

PREVERJENE digitalne strategije in ZADNJI TRENDI za učinkoviti nastop na internetu

AKCIJSKA CENA:

87 € +ddv do 31.3.2019

REDNA CENA: 297 € +ddv

CENA ZA 3 UDELEŽENCE – 20% POPUST

CENA ZA ŠTUDENTE: 55 € +ddv

Posebna trajna ponudba za študente.

LOKACIJA: LJUBLJANA

Poglej na zemljevidu

TERMIN:

20.4. 2019 / 9.00-16.00

ŽE Z ENIM NASVETOM, KI GA BOSTE SLIŠALI IN IMPLEMENTIRALI V PRAKSO, LAHKO POVEČATE PRODAJO!

NE ZAMUDITE SEMINARJA, KJER BOSTE PREJELI KONKRETNE SMERNICE ZA NAPREJ TER V ŽIVO POVPRAŠALI STROKOVNJAKE ZA NASVETE KONKRETNO ZA VAŠ POSEL.

 

Ali vas zanima, katere objave na družbenih omrežjih dosežejo čim več ljudi in povečajo vidljivost?

Ali želite izvedeti, kateri elementi na spletni strani so pomembni za povečanje prodaje?

Hočete izvedeti, kateri prodajni kanal na spletu je najcenejši in najbolj učinkovit?

Potem ne smete manjkati.

KAJ BOSTE NA SEMINARJU IZVEDELI?

 

  1. Kateri so tisti koraki, ki jih morate poznati v začetku, ko vstopate v digitalni svet?
  2. Katero družbeno omrežje je pravo za vašo podjetje?
  3. Kako s pomočjo Facebooka uspešno pridobivati nove stranke?
  4. Kako nam lahko pri uspehu na spletu pripomore Linkedin?
  5. Kako lahko izkoristimo Instagram omrežje, da dobimo več strank?
  6. Kako mora izgledati prodajna spletna stran? Kaj je WordPress?
  7. Kateri so trendi na področju oblikovanja spletne strani?
  8. Katere so obvezne (nevidne) sestavine vase spletne strani?
  9. Kaj mora vsebovati spletna trgovina?
  10. Kaj je GDPR in kako to izgleda na spletni strani?
  11. Kako do višjih mest na iskalniku Google?
  12. Bi radi spoznali osnove spletnega oglaševanja?
  13. Si želite izvedeti, katera pravila morate upoštevati pri e-mail marketing?
PROGRAM SEMINARJA

TANJA CIGLARIČ – družbena omrežja

  • Marketinški trendi 2019
  • Vse, kar morate vedeti o družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Linkedin)
  • Katero družbeno omrežje je primerno za marketing vašega podjetja?
  • Kako s pomočjo Facebooka pridobivati nove stranke?
  • Zakaj morate s podjetjem biti prisotni tudi na Instagramu?
  • Kako vam LinkedIn lahko pomaga pri pridobivanju strank?

 

JERNEJA LOBNIK ORNIK – prodajne spletne strani

  • Zadnji trendi na področju oblikovanja spletnih strani.
  • Zakonitosti dobre pristajalne strani
  • Kaj mora vsebovati prodajna spletna stran?
  • Zakaj je primeren WordPress?
  • Kaj morate vedeti o spletnih trgovinah?
  • Kaj mora vsebovati spletna trgovina?
  • Kaj je GDPR in kako izgleda implementacija?

TOMAŽ GOREC – optimizacija spletnih strani

  • Kaj je optimizacija spletnih strani?
  • Ali si spletno stran lahko optimizirate sami?
  • Kako priti čim višje na spletnem iskalniku Google?
  • Najpomembnejše zakonitosti dobro optimizirane spletne strani?

 

DAMJAN BLAGOJEVIČ – spletno oglaševanje

  • Največje napake, ki jih podjetniki delajo pri spletnem oglaševanju.
  • Uvod v spletno oglaševanje na Google, Facebooku, Instagramu in Linkedinu
  • Kakšne so razlike med oglasi na različnih družbenih omrežjih?

 

MARKO PETREJ – email marketing

  • Osnove e-mail marketinga?
  • Kako učinkovito voditi email kampanje?
  • Največje napake pri pošiljanju masovne pošte

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

 

Vsem, ki bi radi začeli ali izboljšali posel preko interneta.

  • manjšim podjetjem in samostojnim podjetnikom,
  • ki želijo obvladati osnovne marketinške prijeme
  • študentom, ki jim ta svet ni blizu, ker vas niso naučili v šoli,
  • tistim, ki želite spoznati osnove digitalnega marketinga,
  • vsem, ki želite izvedeti koristi, ki jih prinaša uporaba družbenih omrežij,
  • vsem, ki želite pridobiti znanje za samostojno uporabo pri uspešnem marketingu svojega podjetja in izvedeti kaj nas čaka v prihodnosti v digitalnem svetu
  • iskalcem znanja SEO optimizacije, email marketinga in spletnega oglaševanja.
PREDAVALI VAM BOMO ...

Tanja Ciglarič

Marketinška strokovnjakinja in dobra poznavalka družbenih omrežij, avtorica spletnih vsebin, avtorica online seminarjev, osebna svetovalka in couchinja, izvršna urednica nove slovenske revije Internet.

Tanja se, z več kot 10 let izkušenj na področju marketinga, zadnja leta ukvarja predvsem z digitalnim marketingom. V mnogih letih je pridobila veliko dragocenih izkušenj, skozi njene roke pa je šlo veliko uspešnih digitalnih projektov. Sedaj želi svoje znanje deliti še z drugimi. Skozi svoje delo se srečuje z veliko podjetniki, zato je prišla do spoznanja, da je v Sloveniji še vedno veliko ljudi, ki premalo poznajo digitalni svet. Na trgu manjka informacij, kjer je digitalni svet predstavljen na enostaven način in s primeri dobrih praks. Zato bo z veseljem sodelovala z največjimi strokovnjaki v Sloveniji in se tako, na najboljše možne načine, trudila izobraževati in obveščati ljudi o prednostih interneta.

Jerneja Lobnik Ornik

Strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, predavateljica in avtorica spletnih vsebin, programerka in oblikovalka spletnih strani, celostnih podob in revij, odgovorna urednica nove slovenske revije Internet.

Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

POSEBNI GOSTJE NA SEMINARJU

Tomaž Gorec

Strokovnjak na področju spletnega oglaševanja in optimizacije spletnih strani za čim višje uvrstitve v iskalniku Google, z odličnimi praksami in večletnimi izkušnjami. Uspešen podjetnik, ki upravlja več uspešnih spletnih portalov, straten popotnik in bloger.

Damjan Blagojevič

Svetovalec za digitalni marketing in doseganje konverzij, s prodajnim ozadjem, ki vedno gleda na podjetja s 360° pregledom nad poslovnimi potrebami. Upravljal je že s 50k € (50.000) mesečnim oglaševalskim budgetom in ima izkušnje z oglaševanjem na 14-ih evropskih trgih ter v ZDA.

Marko Petrej

Strokovnjak, svetovalec in predavatelj na področju spletnega komuniciranja, grafičnega oblikovanja in izdelavi spletnih strani. Uspešno je predaval in svetoval že številnim podjetjem iz različnih branž (od industrije, prodaje, storitvene dejavnosti do športa in kulture).

PRIJAVA NA SEMINAR IN IZVEDBA SEMINARJA

  • Seminar poteka v soboto od 9. do 16. ure, skupaj zajema 7 ur
  • Sestavljen je iz teorije in praktičnih primerov z navodili za uporabo
  • Seminar poteka v Thermani Laško, v soboto, 9.2. od 9. do 16. ure
  • Seminar vodita strokovnjakinji z večletnimi izkušnjami pri spletni optimizaciji in spletnem oglaševanju ter 3 posebni gostje
  • Na seminarju dobite vse materiale in gradivo z navodili za samostojno delo
  • Seminar je sestavljen iz teorije in praktičnih primerov z izdelanimi navodili za uporabo
  • Več informacij na telefonu: 041 946 942 ali e-pošti: info@seminar.si

BONUSI

na delavnici prejmete vse materiale za samostojno delo,

prejmete povabilo v zaprti skupini Online Marketing in Marketing Malih Podjetij,

prejmete en izvod revije Direktor z poučnimi članki in celoletno naročnino na virtualno revijo INTERNET,

30% popust za kopanje v Thermani Laško za vse družinske člane,

IN ŠE KAKŠNO PRESENEČENJE 😉

PRIJAVA NA SEMINAR

Mesta so omejena, zato vam priporočamo, da si zagotovite prosto mesto čimprej.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services